vrijdag 3 maart 2017

Publicatie van mijn eerste boek 'Observaties'!

Ook in verdrietige tijden mag er een reden tot blijdschap zijn zoals gisteren, donderdag 2 maart 2017.

Wat had mijn man dit graag meegemaakt! En wat had ik het graag samen met hem gevierd.
Het mocht niet zo zijn. Nogmaals wil ik benadrukken dat zijn enthousiasme en opbouwende kritiek ontzettend belangrijk zijn geweest voor de publicatie van mijn allereerste boekje.

Geduldig luisterde hij naar de concepten. Zijn opbouwende kritiek hield altijd rekening met mij als auteur.
Nooit heeft hij geprobeerd er zijn verhaal van te maken.
En hoe graag wees hij mij op 'de mensen in de verte' die de inspiratiebron werden voor mijn verhalen.
Dat kon zijn door een apart gedrag van deze mensen, of een vreemde hoed, raar loopje, een vrolijk of chagrijnig gezicht. Er was niets dat aan het scherpe oog van ons ontsnapte; ook hierin waren we EEN.

En nu mag ik dan eindelijk 'Observaties' aan jullie voorstellen!
Aan het schrijven van de twaalf verhaaltjes heb ik ontzettend veel plezier beleefd. Bij ieder verhaal was ik weer even 'onderweg', zag ik weer het prachtige landschap dat voorbij gleed, hoorde ik weer de wind, de zee, voelde ik weer de warme zon.

Ik hoop van harte dat jullie ook een stukje herkenning vinden in het boekje en zullen zeggen "Oh Jan, doet het je niet denken aan dat stel aan de Franse kust, dat Duitse havenstadje, de Noorse camping....."

Vooralsnog is het alleen te koop via onderstaande link (hoofdstuk 1 is gratis te lezen) maar binnenkort is het ook elders verkrijgbaar. Ik houd jullie lieve lezers, op de hoogte!

Ik wens jullie veel leesplezier!!

Helen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten